ΚΑΤΑΝΙΧΙ
Θαυμάζουμε τους μαθητές οι οποίοι βλέποντας στα σχολικά βιβλία να παρουσιάζεται το άσπρο για μαύρο, αντιδρούν. Αντιστέκονται στην τάση γενιτσαροποίησής τους και αξίζουν την συμπαράστασή μας.
Με εντυπωσίασε ιδιαιτέρως όμως και με συγκίνησε, η αντίδραση ενός παιδιού από αυτά που ξεχωρίζουν. Ίσως ξεχωρίζει γιατί ανήκει στην ομάδα που ονομάζουμε «άτομα με ειδικές ανάγκες». Σίγουρα όμως ξεχωρίζει για την αγνή του πίστη και για την αγάπη του στον Χριστό.
Είναι αξιέπαινος κάθε γονιός που σηκώνει αγόγγυστα αυτό το σταυρό και παλεύει με κάθε λογής εμπόδια μεγαλώνοντας ένα παιδί με ειδικές απαιτήσεις. Όποιος δε γνωρίζει, δεν μπορεί να φανταστεί καν τις δυσκολίες και τα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει καθημερινά η οικογένεια, ακόμα και από τους φορείς που υποτίθεται ότι οφείλουν να είναι στο πλευρό τους. Γιατί όντως, δύσκολα βρίσκουν ουσιαστική συμπαράσταση και υποστήριξη. Όμως δεν θέλω να κατακρίνω συμπεριφορές, δεν είναι αυτός ο σκοπός του σημερινού άρθρου.
Συνέβη κάτι θαυμαστό στο σχολικό περιβάλλον του παιδιού, που με συγκίνησε και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας. Το παιδί αυτό, μπορεί να μη γίνει κάποτε πιλότος αλλά μπορεί να αγγίξει τον ουρανό με τον τρόπο των αγίων. Η θεολόγος, στο ειδικό σχολείο όπου φοιτά αυτό το αγγελούδι, διαπιστώνει με έκπληξη ότι ο συγκεκριμένος μαθητής αντιδρά στη διδασκαλία οικουμενιστικών θεμάτων. Το παιδί έχοντας στην καρδούλα του την ορθόδοξη κατήχηση και μεγαλωμένος σε μια οικογένεια με πίστη στον Θεό και αγάπη στην Ορθοδοξία, καθώς παρακολουθεί το μάθημα των θρησκευτικών, δεν δέχεται τις αιρέσεις και τις πλάνες από τις οποίες είναι γεμάτο το βιβλίο. Αντιλαμβάνεται ότι είναι ξένα, δεν τα σηκώνει η συνείδησή του και αντιδρά. Ένα παιδί με ειδικές ανάγκες, δεν δέχεται να αλλοιώνεται το μάθημα των θρησκευτικών, δεν δέχεται τον οικουμενισμό!
Η αντίδραση του παιδιού, οδήγησε την εκπαιδευτικό στην απόφαση να διδάσκει μόνο ορθόδοξα θέματα. Πόσο σπουδαίο μάθημα για όλους μας, γονείς και εκπαιδευτικούς, που ενώ γνωρίζουμε ότι η ύλη αυτών των βρωμερών βιβλίων μολύνει με το δηλητήριο του οικουμενισμού τις ψυχές των παιδιών, ανεχόμαστε ακόμα τη διδασκαλία τους.
Μπορεί η επιστήμη και ο κόσμος λέει ότι αυτό το παιδί έχει έλλειμμα δεξιοτήτων αλλά βλέπετε, αυτό λίγο μετράει μπροστά στο πλεόνασμα της πίστης του και στην καταπληκτική του δεξιότητα, να αλλάξει το μάθημα των θρησκευτικών και από οικουμενιστικό (όπως το θέλει ο υπουργός Α-παιδείας και η άθεη κυβέρνηση), να ξαναγίνει ορθόδοξο, να ξαναγίνει ομολογιακό.
Λοιπόν, ένα παιδί με έλλειμμα δεξιοτήτων μπορεί να αλλάξει τον κόσμο γύρω του και επηρεάζοντας όλους εμάς -που υποτίθεται είμαστε απολύτως υγιείς- να μας σηκώσει από το λήθαργο, να μιλήσουμε, να ενεργήσουμε και τελικά να αλλάξει τον κόσμο ολόκληρο προς δόξαν Θεού. Αμήν.
της Μαρίας Κοσμίδου
Ποιος δεν θαυμάζει τη σοφία των παιδιών; Ποιος δεν μπορεί να
εκτιμήσει την καταλυτική τους επίδραση στην καθημερινότητά μας;
Τελευταία δε μας εξέπληξαν με το αγωνιστικό τους φρόνημα και το πάθος
τους να υπερασπιστούν τη Μακεδονία μας. Είναι αυτά τα παιδιά που
μεγαλώνουν σε οικογένειες με σεβασμό στα ιερά και τα όσιά μας και ξέρουν
πως έχουν καθήκον να τα υπερασπίζονται.Θαυμάζουμε τους μαθητές οι οποίοι βλέποντας στα σχολικά βιβλία να παρουσιάζεται το άσπρο για μαύρο, αντιδρούν. Αντιστέκονται στην τάση γενιτσαροποίησής τους και αξίζουν την συμπαράστασή μας.
Με εντυπωσίασε ιδιαιτέρως όμως και με συγκίνησε, η αντίδραση ενός παιδιού από αυτά που ξεχωρίζουν. Ίσως ξεχωρίζει γιατί ανήκει στην ομάδα που ονομάζουμε «άτομα με ειδικές ανάγκες». Σίγουρα όμως ξεχωρίζει για την αγνή του πίστη και για την αγάπη του στον Χριστό.
Είναι αξιέπαινος κάθε γονιός που σηκώνει αγόγγυστα αυτό το σταυρό και παλεύει με κάθε λογής εμπόδια μεγαλώνοντας ένα παιδί με ειδικές απαιτήσεις. Όποιος δε γνωρίζει, δεν μπορεί να φανταστεί καν τις δυσκολίες και τα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει καθημερινά η οικογένεια, ακόμα και από τους φορείς που υποτίθεται ότι οφείλουν να είναι στο πλευρό τους. Γιατί όντως, δύσκολα βρίσκουν ουσιαστική συμπαράσταση και υποστήριξη. Όμως δεν θέλω να κατακρίνω συμπεριφορές, δεν είναι αυτός ο σκοπός του σημερινού άρθρου.
Συνέβη κάτι θαυμαστό στο σχολικό περιβάλλον του παιδιού, που με συγκίνησε και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας. Το παιδί αυτό, μπορεί να μη γίνει κάποτε πιλότος αλλά μπορεί να αγγίξει τον ουρανό με τον τρόπο των αγίων. Η θεολόγος, στο ειδικό σχολείο όπου φοιτά αυτό το αγγελούδι, διαπιστώνει με έκπληξη ότι ο συγκεκριμένος μαθητής αντιδρά στη διδασκαλία οικουμενιστικών θεμάτων. Το παιδί έχοντας στην καρδούλα του την ορθόδοξη κατήχηση και μεγαλωμένος σε μια οικογένεια με πίστη στον Θεό και αγάπη στην Ορθοδοξία, καθώς παρακολουθεί το μάθημα των θρησκευτικών, δεν δέχεται τις αιρέσεις και τις πλάνες από τις οποίες είναι γεμάτο το βιβλίο. Αντιλαμβάνεται ότι είναι ξένα, δεν τα σηκώνει η συνείδησή του και αντιδρά. Ένα παιδί με ειδικές ανάγκες, δεν δέχεται να αλλοιώνεται το μάθημα των θρησκευτικών, δεν δέχεται τον οικουμενισμό!
Η αντίδραση του παιδιού, οδήγησε την εκπαιδευτικό στην απόφαση να διδάσκει μόνο ορθόδοξα θέματα. Πόσο σπουδαίο μάθημα για όλους μας, γονείς και εκπαιδευτικούς, που ενώ γνωρίζουμε ότι η ύλη αυτών των βρωμερών βιβλίων μολύνει με το δηλητήριο του οικουμενισμού τις ψυχές των παιδιών, ανεχόμαστε ακόμα τη διδασκαλία τους.
Μπορεί η επιστήμη και ο κόσμος λέει ότι αυτό το παιδί έχει έλλειμμα δεξιοτήτων αλλά βλέπετε, αυτό λίγο μετράει μπροστά στο πλεόνασμα της πίστης του και στην καταπληκτική του δεξιότητα, να αλλάξει το μάθημα των θρησκευτικών και από οικουμενιστικό (όπως το θέλει ο υπουργός Α-παιδείας και η άθεη κυβέρνηση), να ξαναγίνει ορθόδοξο, να ξαναγίνει ομολογιακό.
Λοιπόν, ένα παιδί με έλλειμμα δεξιοτήτων μπορεί να αλλάξει τον κόσμο γύρω του και επηρεάζοντας όλους εμάς -που υποτίθεται είμαστε απολύτως υγιείς- να μας σηκώσει από το λήθαργο, να μιλήσουμε, να ενεργήσουμε και τελικά να αλλάξει τον κόσμο ολόκληρο προς δόξαν Θεού. Αμήν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου